Kalendarz
pn |
wt |
sr |
cz |
pt |
so |
nd |
29 |
30 |
01 |
02 |
03 |
04 |
05 |
06 |
07 |
08 |
09 |
10 |
11 |
12
|
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
01 |
02 |
Archiwum 12 grudnia 2010
Coś O Wampirach W Sims 3
• Aktywne Wampiry mają nad głową symbol nietoperza.
• Wampiry starzeją się, ale bardzo powoli. Pozostają młodzieżą, a później dorosłymi bardzo, bardzo długo.
• Słońce ich nie zabija, ale doznają obrażeń (oparzeń) i muszą żyć bez swoich mocy do czasu wyleczenia pęcherzy. Mogą wyjść na słońce, ale tylko na własne ryzyko (nie zalecane)
• Poczucie głodu zostaje zastąpione przez poczucie pragnienia.
• Wampir może umrzeć z pragnienia ( nowy rodzaj śmierci i nowy kolor ducha.)
• Plasma Pack to nowa przekąska do zaspokojenia pragnienia wampirów (jest czerwona). Można kupić "plazmę" w szpitalu.
• Nasiona Bloodfruit można kupić w sklepie spożywczym.
• Jak stać się Wampirem ? Trzeba znaleźć wampira, zaprzyjaźnić się z nimi i przekonać go, aby przeniósł delikwenta do klanu wampirów. Ukryty bar wampirów jest dobrym do tego celu miejscem ...
• Wampirzy bar jest naprawdę mroczny, urządzony w tonacjach czarno-czerwonych.
• Wampiryzm przenoszony jest genetycznie . Nie istnieje gatunek „pól-Wampira”. Albo jest się wampirem , albo nie.
• Wampirze dzieci normalnie chodzą do szkoły ale muszą się spieszyć podczas poruszania się w świetle słonecznym.
• Wampiry mają skórę szczególnego rodzaju – nieziemską, lekko bladą . (Ale to kwestia ustawień - nie ma we grze nowych typów skóry).
• Wampiry muszą spać, (ale nie śpią w trumnach!) Mają dla siebie specjalne, nowe, łóżka i nowy ołtarz wampira.
• Istnieje lekarstwo na wampiryzm, w postaci napoju.
• Właściwa pora dla Wampirów to noc. Noc sprawia, że wampiry są szczęśliwsze i silniejsze, daje im "moc Wampira" moodlet (+ 50 punktów). Wyjście na świetło dzienne - moodlet (-50 punktów) + „oparzenia” i utrata wampirzych super mocy. Nocą Wampiry stają się bardzo sprawne i mocne. Szybko się uczą, przyswajają umiejętności, szybko się poruszają.
• Wampiry cechują je unikalne zachowania, różniące się od zachowań Simów.
Mogą czytać w myślach, rozpoznawać cechy innych Simów, wymuszać myślenie o sobie (co ułatwia interakcje, flirty i pozyskiwanie pokarmu (krwi))
• Ulubionym ich daniem jest krew.
• Czosnek ma na nie, jakiś wpływ?
• Wampiry można tworzyć w CAS